ISPC

Sligro-ISPC

Groothandel in de foodsector optimaliseert contractmanagement

Voortdurende interne reorganisaties maakten het noodzakelijk om kostenbeheersing en de centralisatie van contractbeheer binnen deze groothandel te waarborgen. In de zoektocht naar een efficiënte en hoogkwalitatieve administratieve organisatie kwam aan het licht dat de interne klanttevredenheid extra aandacht vereiste. De divisie Ondersteunende Diensten heeft in samenwerking met BVO & Partners een gestructureerde aanpak ontwikkeld om service management en contractmanagement systematisch te meten en te verbeteren.


Financieel inzetten op meetbare uitkomsten

Via een aanbeveling kwam de groothandel in contact met BVO & Partners, een veelzijdige specialist in contractmanagement binnen Nederland. De financieel directeur: “We waren op zoek naar een partner met hooggekwalificeerde en flexibele specialisten voor een integraal onderzoek naar kostenaspecten en contractmanagement. Tijdens onze eerste kennismaking viel het ons op dat BVO & Partners een jong en dynamisch bedrijf is, dat desondanks kan bogen op een rijke ervaring en een heldere, moderne visie op contractmanagement. De eerste samenwerking was verfrissend en de resultaten overtroffen onze verwachtingen. Het rapport dat werd aangeleverd was helder, goed onderbouwd en eenvoudig te implementeren. Tijdens latere persoonlijke gesprekken bleek BVO & Partners bovendien bereid om zich financieel te committeren aan meetbare verbeteringen van onze resultaten. Hierdoor was de keuze om dit bureau nauw bij het vervolgproject te betrekken snel gemaakt. Inmiddels werken we al tweeënhalf jaar samen.

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Wij helpen u

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 

Een afspraak boeken
Share by: